جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

خیال پردازى با علائم نگارشى

شباهتى که هر کسى با علائم نگارشى دارد میتواند نشان دهنده ى یک نوع شخصیت باشد.مثلا کسى که توى نوشتن حتما از نقطه استفاده میکند به نظر من شخصیت قاطعى دارد،انتهاى کار برایش اهمیت دارد و براى آن وقت میگذارد.یا کسى که از ویوگول استفاده میکند به دیگران خیلى اهمیت میدهد ،یعنى به مخاطبش احترام میگذارد چون برایش مهم است که منظورش همان طور که میخواهد برداشت شود مثالش میشود این : بخشش،لازم نیست اعدامش کنید / بخشش لازم نیست اعدامش کنید.

یا کسى که از ویرگول نقطه استفاده میکند اصولا آدم با کلاسى است! یا شاید هم میخواهد بگوید من متفاوت هستم چون هیچ کسی از این علامت؛ استفاده نمیکند ولى من بلدم .

شخصیت من بیشتر به علامت تعجب و سه نقطه شبیه است.

سه نقطه بعد از حرفایم، که بگویم هر چه گفتم منظورم چیز دیگریست باز !

نظرات 9 + ارسال نظر
فرفری جمعه 20 دی 1392 ساعت 21:43

منم‏ ‏...‏ ‏‏!‏‏!‏‏ ‏

احســــاس شنبه 21 دی 1392 ساعت 11:40

هر جا شما دوتا باشید منم هستم!

هوم؟من و فرى؟

احســــاس شنبه 21 دی 1392 ساعت 11:44

راستی یادم رفت بگم!
شخصیت من تقریبا شبیه همه ایناست.
ولی از نقطه ویرگول استفاده نمیکنم(یعنی اصلا با کلاسی توی خونم نیست!)
خیلی خاکی ام به حدی که دیگه گِلی شدم!!!
و بیشتر به سه نقطه نزدیکم چون هر چی میگم هنوز حرفام تموم نشده و ادامه دارد...

کلا نسلى هستیم که 3نقطه روخز کردیم!!!

ساسا شنبه 21 دی 1392 ساعت 12:56 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

خیلی باحال بود. خومان آمد.
من خدای خیلی از ویرگول استفاده میکنم، حالا کاری تعبیرش ندارم. ... که خوراکمه، این یعنی هنوز حرفهام تموم نشده.

پس شما ادم شخیصى هستى.

آزی شنبه 21 دی 1392 ساعت 20:28 http://bihefaz.blog.ir

من خیلی از ویرگول استفاده میکنم،اما نافمو با علامت تعجب بریدن!!!


اصلا این علامت تعجب همه جا میشه ازش استفاده کرد!!

باران پاییزی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 09:44 http://baranpaiezi.blogsky.com

درود بر تو و کشفیاتت خانوم وکیل.
من تقریبن علایم نگارشی رو رعایت می کنم چون نامه اداری زیاد می نویسم اما به ندرت از ویرگول نقطه استفاده می کنم ولی با کلاسم. والا

کشف هاى من در اوردى
ا چند تا کلاس دارى؟

ستاره یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:33 http://khastegaran.blog.ir

هه... خیلی جالب بود! تا بحال به این علائم خیلی توجه نکرده بودم ولی راست میگی!

وبلاگ نو مباااارک

خواهرشوهر دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:01 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

بابا کار بلد...!

میبینى مملکت چه نخبه هایى داره؟

پل چوبی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 20:46

خب علائم نگارشی خیلی خوبست
اصلا وقتش را بیشتر کنید
ولی انصافا این نتیجه گیری ها هم تاحالا بهش نرسیده بودم.
ولی واقعا هیچی مثله علامت تعجبه و سه نقطه نیست!

به مسئولین میگم
اصلا این علامت تعجب خعلى دوست داشتنیه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.