جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

تن مجنون در گور لرزید

بنده خدایى داشت از سختى هاى راه عشقش میگفت،در جوابش گفتند عشق

 هم خوب استا! ولى سختیش زیاد نباشه ,نتیجش هم مشخص باشد بدانیم اخرش بهم میرسیم بى استرس !

الحق که نسلى شده ایم که هم خر رو میخواهیم هم خرما را.



فکر کنم عشق لیلى و مجنون را اصلا تصور هم نکنند !

نظرات 6 + ارسال نظر
باران پاییزی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 09:23 http://baranpaiezi.blogsky.com

خب وقتی امکانات هست چرا که آدم سختی بکشه. این شند کس دیگه...

تنوع

محمد سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 12:38

از قدیم گفتن بجا ماهی،ماهیگیری یاد طرف بدیم.
شما هزینه تاسییس گاوداری رو بده من خودم تولیدی
پنیر میزنم.....

امر دیگه!

احســــاس سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:40

آوریــــــــــــــــن ریحان!
به نظرمن که توام همینجوری ای!
همه همینجورن!(یعنی هم خر و میخوان هم خرما!)
تو خودت دوس نداری بدونی به طرف میرسی یا نه!؟؟!
برووووووووووو برووووووو برو از خدا بترس!

بعد از اینکه ادم میفهمه دیگه بى نمک میشه
همش شبا خواب راحت میکنه!دیگه اس ام اس یواشکى هم حال نمیده!البت از شووما گذشته این حرفا! منم که تو تخیلاتم خوشم

احســــاس چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 09:14

ااااااای کلـــــــــــــــــــــک!!!
توام واردیااااااااااااااااا

از تو فیلما یاد گرفتم

serek چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 20:41

اااااا:-) ....ریخی پ بگو این اس بازیای یواشکی شوما از کجا آب میخوره کلللللللک...طرف کیه راس بگو نکنه پرفسور مختو زده شیطون!!!! :-)

سر کلاسو میگى؟؟ برو بابااا

فرفری سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 01:23

واااااای وام ازدواج میدی؟؟؟جون من؟؟
پدرمون دراومد .هنوزم نگرفتیم!!
یه سوال، تو متن نوشتی درجوابش گفتند .حالا گفتند یا گفتم؟؟؟

وام بخوره وسط فرق مسئولین!
"گفتند"

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.