جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

مخاطبان خاص گمنام(!)

یک حرفى گیر کرده در حلقومم.هى گفتم نگم دیدم نمیشه .اخه به مخاطب خاص احتیاج دارد،و ما دستمان در این مورد کوتاه است راستش!

با این حال یک جمله اى میگویم شما بروید به مخاطب خاصتان بگویید کیفش را بکنید ツ

"نفس هایم براى آمدن، تو را بهانه میگیرد"



از آن جمله هاییست که هزار جور میشود نوشتش.

"نفس هایم ،آمدن تو را بهانه میگیرد..."

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 22:18 http://SEFID-ANDISH.BLOGFA.COM

سلام...
تنهایی شرف داره والا.

من الان شرفمندم

فرفری سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 01:52


حالم‏ ‏اصلا‏ ‏روبه‏ ‏راه‏ ‏نیست.به‏ ‏شدت‏ ‏دلم‏ ‏میخواد‏ ‏تو‏ ‏روزای‏ ‏اینده‏ ‏ببینمتون.هم‏ ‏تورو‏ ‏هم‏ ‏زهرا‏ ‏رو.دلم‏ ‏بدجور‏ ‏گریه‏ ‏میخواد،خداهم‏ ‏مراد‏ ‏دلمو‏ ‏زود‏ ‏میده...

امروز سرما خوردگى خفن دارم!
فردا صبح خوبه؟(بعد از ظهر احتمالا قرار دارم!).5شنبه و جمعه تهران نیستم.
منم دلم میخواد ببینیم همدیگرو

فرفری سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 01:54

راستی،مطلبت‏ ‏قشنگ‏ ‏بود....

به مخاطبت ابلاغ کن!

باران پاییزی سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 08:31 http://baranpaiezi.blogsky.com

ای با شرف

بله بله... با من بودین؟
زیادى شرف دارما

فرفری سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 11:13

میخواستم بگم امروز عصرهموببینیم!پس رفت توهفته دیگه!‏

جنازم الان !

فرفری چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 13:12

وقت کردی بیا مسنجر!!
بهتری؟؟

اى!

محمد چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 21:50 http://SEFID-ANDISH.BLOGFA.COM

البته باید عرض کنم :طوری شریف نباشید که مردم فکر کنند طوری شده
شرف اگر شرف،نباشد شرف نیست...


جمله شما هم اصلا اقتباس شده نبوود!!

احســــاس جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 12:37

ای بابا مثل اینکه پیش پیش داری برای آقای آیندتون جملات قصار و عشقولانه در میکنی!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.