جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

چرا میگویند گربه شور کردى!

آیا از تنهایى خود رنج میبرید؟

آیا به دنبال رفع تنهایى هستید؟

آیا...؟!


چاره ى درد شما حمام است.بله حمام!

کافیست خودتان را به آغوش ولرم و دلچسب آب بسپارید ،سیل زنگ و پیامک است که به شما هجوم مى آورد. تک تک دوستان و فامیل و همسایه و همکار و ...در زمان حمام شما را بسیار دوست میدارند چه کار واجبى داشته باشند چه نداشته باشند.


دیگر شما تنها نیستید

نظرات 6 + ارسال نظر
Arshia شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 10:54 http://pc-iran.ir

جالب بود مرسی

فرفری شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 17:20

هخهخ!موقع دشویی م همینطوره!‏

serek شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 23:27

ای ریخی گندیده
یه هفته حموم که نری شیش ساعت میچپی تو حموم دیگه اون وخت غار نشینم که باشی دنیای اطراف نگران حیاتت میشه خب!!!

خخخ!!نه بابا رفتم اونجا هم!ولى هوا سرد بود دیر کپک زدم

serek شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 23:42

مریم از کپک بازیاتون برام گفته جای خودم خالی با اون خارش مررررگ

مریم کلا به حالت کپک رفت خونه.
یه هفته دوهفته، مریم... !!
جات واقعا خالى بود!!

احســــاس یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 13:35

زیارررررررررررررت قبول ریحااااااااااااااااان
رسیدن بخیر آبجی
اگه خدا بخواد منم میخوام عید برم مشـــــــهد...

قبووول حق باشه!
ایشاالله فقط هر وقت رفتى به من خبر نده تا تلافى شه

به عشق رقیه خانوم شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 22:36

سلام
پس بگو چرا من از تنهایی رنج می برم.....حموم نمیرم
اگه گفتی من کیم؟؟؟؟؟؟؟؟

بببههه!!!منور نمودى
رقیه رو هم اینجا کار دارى باز!!؟؟دست از سر کچلش بردار!
تو کپکى!مممهههههر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.