جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

اندر احوالات تفاوت هاى دختر و پسر

تفاوت هایى که دختر و پسر دارند میتواند این هم باشد مثلا.

سر سفره غذا نشسته ایم .طبق معمول یادمان رفته لیوان بگذاریم. "من -دختر خانواده"پارچ را بر میدارم سر میکشم ! 

عکس العمل خانواده:

إ؟  چونت سوراخه !آب داره میاد! 


وقتى "على -پسر خانواده"این حرکت زشششت را انجام میدهد.

عکس العمل خانواده مخصوصا من:

ااااااه حالمون بهم خورد بى نزاکت!پاشو برو لیوان بیار.دیگه کسى رغبت نمیکنه بخوره... نمکم بیار .




پ .ن :دوستان مقیم بلاگفا ! بدجورى بلاگفا باهام رو لج افتاده .دیپورتم کرده!هر چى نظر میذارم نمیرسه به دستتون!


نظرات 8 + ارسال نظر
فرفری شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 08:49

درسته جهادی رفتم!ولی حالم بهم خورد!‏تو خونه ما واسه دختر،پسر حتی مادرپدر،عکس العمل،عکس العمل مقابل پسرتوخونه شماس!‏

پس بیا خونه ما!!

Arshia شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 11:27 http://pc-iran.ir

این پسرا همیشه مظلوم واقع شدن تو خانواده

ما خواهان برگشتن حقوق پسرا ها هستیم!!!
در حقشون اجحاف شده...!!

محمد شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 15:15 http://SEFID-ANDISH.BLOGFA.COM

خدا ازش نگذره ایشالله...

امییین!از کى حالا؟!

serek شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 20:49

آخخخخیییی بیچاره علی!!!!
به نظر من که ظرافت علی به مراتب از تو بیشتره

]ظرافت؟!؟!
تازشم من میتونم پامو درااز کنم سر سفره بعد بگم پام درد میکنه خخخ

عشق رقیه خانوم شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 22:48

آره بنده های خدا
منم یه شب خالم اینا ازشهرستان اومده بودن خونمون....بعد شام دیدم پسرخالم خیلی خوشحاله...دستمال پرت کردم طرفش گفتم سفره رو پاک کن... بنده خدا تو عمرش فکر کنم ازین کارانکرده بود داشت گریش می گرفت گفت بیچاره شوهرت...
گفتم: باشوهرم که اینجوری رفتار نمیکنم...این رفتارا مخصوص شماست
هیچی دیگه جاتون خالی سفره رو پاک کرد با اون ابهتش

شما از نحوه ى اداب معاشرتتم واسه ما نگى ما خودمون حدسشو میزنیم بعله!
ولى حقش بود

محمد یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 22:02 http://SEFID-ANDISH.BLOGFA.COM

از بلاگفا دیگه


اصلا لجبازى کار خوبى نیست.من که ترک کردم ولى بلاگفا نه...!

خانوم پ دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 00:40

خعلی باحال بود بلاخره پسرا یه جایی باید ضایع شن
ملالی جز دوری نیست جودی جان خوتو عشقه

پسرا موشن مثه خرگوشن اصلا!
اوه چه دختر سالارى اى به راه انداختم!!!
ما از این خانواده هاش نیستیما!

serek دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 18:42

نه من یه سوال دارم،وجدانی تو ترک کردی ؟ آیا؟خدا وکیل تو لجبازی رو ترک کردی؟!؟!؟آیااااااااا؟
این سرمو بکوبم به دیفال؟!؟

اوهوم!تو ترکم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.