جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

یک بى همتا

اینجانب به همیار ،هم پا،هم درد، هم دست 

احتیاج ندارم،مادرم همه ى اینها را یک جا دارد!

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 00:12 http://WWW.SEFID-ANDISH.BLOGFA.COm

سلام.
خدا حفظشون کنه. برای ذخیره،رزرو چی؟

سلام.ممنون

محمد چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 14:43 http://sefid-andish.blogfa.com

اتفاقا مامان هم شمارو میخواد...

100% من از اون بچه هایى بودم که دوست داشتم و دارم که با مامانم ازدواج کنم!

serek چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 14:48

رفیق بی کلک زری!!!
جونم زری ،نفس من بیده نومزد من بیده
بهله ...


خخخ!!ملت که نمیدونن منظورت چیه؟!

serek چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 18:10

ملت و بیخیال خودش بدونه کافیه!؟!؟!
بهش بگو خاطر خواشم

باچ میگم

احســــاس چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 19:01

ایشالله خدا حفظش کنه برات آبجی.
من همچنان در فکر دیدنِ مامانتم.
با این تعریفایی که ازش کردی خیییییییییلی دوس دارم ببینمش.
خاک برسرم چند ماه دیگه سالگرد دوستیمونم میرسه ولی من هنوز مامانتو ندیدم...یعنی باید برم بمیرماااااا
البته اگه مجازی بخوای حساب کنی دو سه ماهی از سالگردش میگذره...ولی مجازی کی بُوَد مانند حقیقی!!!(از خودم ضرب المثل وِل کردم...حال کن!)

ایشاالله دعوت میکنم خیلى وقته دیگه
جدى شد سالگرد؟ااااااا

فرفری چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 19:53

زری یا زهرا؟؟؟مسئله این است!!
ببینم سرک،تو مامان منی،بعد نومزدت مامان ریحانه؟؟؟؟
جلل الخالق!

زرى لحن ساراس!
فعلا ما همه جوره نقش میپذیریم!خبر ندارى

بانو پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 14:21 http://www.banoo.ir

سلام دوست عزیز
جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست.

همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.
منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم.

تازه های دخترانه را در سیب گلاب بانو دنبال کنید.


جامعه مجازی بانو
www.banoo.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.