جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

لپ هایم لو میدهد همه چیز را !

یکى از ویژگى هاى لپ هایم این است که شباهت عجیبى به آفتاب پرستان محترم دارد !زودى رنگ لباسم را میگیرد.به رنگ هاى بنفش ،گل بهى،صورتى،قرمز متغیر است .

و این ویژگى بسیار بیریختم میکند خدا نصیب گرگ بیابان نکند !



پ.ن:پسر آفتاب مهتاب ندیده،ندیده بودیم که به حمد الله رویت شد.بسیار موجودات عجیبى هستند این گونه از پسران.حتما سر فرصت پستى مناسب این گونه نوشته خواهد شد !

نظرات 13 + ارسال نظر
یاسمین پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 23:48 http://donyayeyasamin.blogsky.com

خب این یکی از زیبایی هاته چرا دوسش نداری خوشگل میشی حتما
خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی

امان از روزى که خجالت بکشم یا ازم تعریف بشه تو یه جمع...!!اون روز ،روز دیدنى اى خواهد بود
رژ گونه سر خوده ولى اخه هم خعلى رنگ داره رژ گونش .هم اینکه حرفه اى کار نشده

serek جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 16:12 http://shakh-ravan.blogsky.com

اااا دختره ی چش سفید به خلقت خدا ایراد میگیری؟
خعلیم خوبه ما کلی میخندیم...
تازه شم رنگ زرد و یادت رفت بگی !!!
مخصوصا روزایی که خواستگار میاد واست خعلی قشنگی صورتت از روسری و چادر میزنه بیرون اما فقط لپای رنگیت تو چش میااااااد وای چه خنده دار باید جوکشو بسازم حتماااا


فرچش خوب نبوده خب!خلقت خدا خوب بوده!سارا هنو رنگ زرد هویدا نشده ولى من به شدت منتظرشم!!
بششر اخه مگه تو دیدى چه ریختى میشم!؟

serek جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 21:04

بهلههههه فاطمه توصیف کرده بررررام .مشابه شم دیدم خودم
چه فرقی داره ؟؟؟ لپ گلی؟ اااااا خودت گفتی زردم میشه؟!؟!
سارا. هم خودتی کطافط...

خخخ!!سارا سااراا ساااااارااا
الحق که شوهر خالم از همون ابتداى نى نى گى اسم خوبى برام گذاشته بود!بنفشه!!
زرد که نشده هنو!ولى منتظرم ببینم چى بشه زرد هم میشه

serek شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 18:52

خخخخخخ ریحانه ریحاااانه رییییحااااانههه
آفرین به داییت .....،میشه منتظر باش

ببخشید شوما دایى رو از کوجا آوردى؟
سه شنبه بریم کیک بزنیم سارا سارا سارااا سااارررا

فرفری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:03


خواستگار آماده داریم، بفرستیم؟؟؟

تا میوه داریم برفست بیادکیمدى؟
جان من اون پسر غد غدیه نباشه ها میزنم شل و پلش میکنم

serek یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:10

دایی یا شوهر خاله مساله اینست ؟
اصن چه فرقی داره؟ مهم اصل مطلبه !
بریم م که پایم توم پایه میشیم دوپایه دوتا پایه دیگه کمه که بشیم چار پایه....یادش به خیر اون روزایی که شیش پایه بودیم...

هى...
خودمون میریمتازه چند جا دیگه هم پیدا کردم خ

فرفری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 13:35

خخ!نه بابا.اونو دیگه آدم حساب نمیکنم!
‏جنبه شوخی نداری واقعا؟؟کو خواستگار؟ میخواستم ببینم آمادگی شوور کردن داری یانه!
دختر باس سنگین باشه،به ادامه تحصیل فک کنه نه شوور داری!‏ دقیقأ عیییین من!‏

دقییییقا عین تو!
منم درس دارم تازشم
از این به بعد میاى وبلاگم بگو تا ی شترى چیزى قربونى کنم خب؟

فرفری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 16:51

قربونی کن خب!
حالا واس چی یاد قربونی کردن افتادی؟؟اصن چرا شتر؟؟
اصن وبلاگ منو میخونی؟؟
درسته بلاگفا قهرکرده ولی دیگه دلیل نمیشه تو مسنجرم پیام ندی!اون تو حداقل اعلام وجود کن!
اخر هفته فافا عروس میشه

چون از بخارى یه گرمایى بلند میشه از تو نه.تو شرایطتت فرق کرده من باید بدوام دنبال حرف زدن باهات!!؟!من وجودم نیازى به اعلام نداره هر کى براش مهم باشم خودش ى خبرى میگیره
اره خوندم ایشاالله مبارکش باشه خدا رو شکر .چقدر از ازدواجش میترسیدیم!

باران پاییزی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:11 http://baranpaiezi.blogsky.com

حتمن مال دهه ی 70 به بعد نبوده دیگه. کلن 70 به بعدیا همه چی دین: آفتاب، مهتاب، شب تاب و ...
کلن شوما ورژن اصیل دهه 60 رو رویت کردید 60- تا 63. والا

خخخخخ!!ااااواااخخخخخخر دهه ى 60 بود خودش ولى تفکرش واسه دهه ى 50بود!
تازه دیگه براش نگفتم مشهد که بودم تا ساعت 1و 2نصفه شب با گله اى از دوستان تو خیابونا داشتیم بستنى لیس میزدیم!!

فرفری دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 21:32

یا همه با تو فرق دارن، یا تو با همه فرق داری..!
از تاریخی که نامزد کردم،دوستام همه سراغمو میگیرن!از ایمیل و اس ام اس بگیر تــــازنگ زدن به من.
این درحالیه که از اون تاریخ تا الان،من به شماها سرزدم،در ارتباط بودم باهاتون،چون برام مهم بودین.فکر میکردم این رفتار متقابل باشه.
بعدشم،من چندبار بهت گفتم بیا مسنجر بحرفیم؟چندبار تو مسنجر پی ام دادم بهت؟؟چندبار جواب دادی؟؟ منظورم از اعلام وجود همون بود.که حداقل یه جوابی بدی که بابا خوندمت.دیدم سراغمو گرفتی....
چندبار سراغمو گرفتی تو؟هااااان؟؟چندبار؟؟ درسته من کااااار دااارم، ولی خیلی منتظرتم بودم!

همه با من فرق دارن یادت باشه
تو نامزد کردى پس تو فرق کردى وگرنه من همونم که هستم.موقع هایى که تو میاى مستجر ادمیزاد پر نمینزنه تو نت!!

فرفری دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 21:33

واقعا از ازدواج فافا میترسیدم...خدا خیلی بهش لطف کرد!

serek سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 00:28

آقا این فافا کیه من از فضولی شبا خوابشو میبینم....

فرفری سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 11:45

هروقت وقت داشتی ، بیامسنجر جوابمو بده!‏

وقتمو پر کردم خیلى وقته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.