جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

عنوان زیر لفظى میخواد

دلم تنگ شده براى روز هایى که صفحه ى وبلاگم رو باز میکردم و خیلى ساده مینوشتم امروز رفتم فلان جا بعدش اینجورى شد و این حرفو زدم و اینجورى شنیدم و ...تازه اول هر پستم یک سلام علیک داش مشتى و لوتى حواله مخاطب میکردم که فقط خودم بودم و خودم و یکى دو نفر دیگه!

به یاد اون روز ها سلااا ملکم دااچ

نظرات 4 + ارسال نظر
احســــاس پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 20:37

علیـــــــــــــــــــــک آبچی
احوالاتت چطوره؟
منم خیی دلم برای وبلاگ قبلیت تنگیده!
اینجا احساسات و حرفایی که رد و بدل میشه خیلی محدوده!

سلوم!!احوالات رو به خوب است
خودمم تنگیده دلم.هى بگم فلان فلان شده !!مخصوصا که فرصت نداریم از هم خبر بگیریم

serek جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 12:18

آخیییییی توم که احساساتی شدی ریحونی؟؟؟؟
به من میگی ؟

هر وقت خواستم یه تپه رو بغل کنم حرفتو قبول میکنم

serek جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 13:23

میکنی به همین زودییییییی
من کلا از وختی با تو دوست شدم این ریختی شدم
از اون روز کذایی توی بی آر تی...

بى ار تى رو یادم ننداز خواهشا!
خداایا؟؟
من تپه ننیخواااام
ریختت که خوبه!ولى من تا جایى که یادمه احساسات به خرج نمیدم!!تو رفتى کلاساى متفرقه

serek جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 20:56

نه بابا ربطی به خرج احساسات نداره از بعد خل و چل زدن میگم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.