جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

چار شمبه سورى هسته اى حق مسلم ماااس

اگر امریکا میدانست در چهار شنبه سورى هاى این مملکت چه بمب هایى میترکد انقدر خودش را کوچک نمیکرد تا به خاطر چس مثقال(!)انرژى هسته اى پاى میز مذاکره بنشیند.والا



حجت الاسلام و المسلمین و المسلمات ریحانه علیه اسلام

تهران.

نظرات 12 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 02:19

آیت الله شیخ ریحانه آل عبا دامت برکاته

خدا ایشون رو حفظ کنه
خعلى آدم بزرگى هستند

سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 02:43

بسه دیگه پر رو نشو

حرااااااااست

سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 02:53

حراست؟ چی؟

بابا ما که این بودیم ولی شاید هم بودیم یک لایه هایی از خشم و نفرت زیر پوست ما بوده که الان داره اینجوری میزنه بیرون وای من دلم واسه قبل انقلاب تنگ شده ولی اون موقع هم پخی نبودیم پس پیش به سوی آینده ولی خب تو یه چیزایی خدایی پس رفتیم.

من که نفهمیدم اخرش چى شد!کدوم جور میزنه بیرون؟!قبل انقلاب؟شیب؟جنگل؟پخ؟؟
ما گذشته ى خوبى داریم مخصوصا32سال اخیر
خدا بیامرز شاه نور تو اون قبرش بباره!

سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:13

یه جور گفتی نور تو اون قبرش فکر کردم می خوای بگی تف به اون قبرش نور تو اون قبرش نه بالام جان نور به اون قبرش

عارضم به خدمت چون با عجله نوشتم به جای "بودیم" اولی باس می نوشتم "نبودیم" پس جمله این میشه :" بابا ما که این نبودیم ولی شاید هم بودیم یک لایه هایی از خشم و نفرت..." میگم خاله ای این جشن زیبای چارشنبه سوری با لایه هایی از خشم و نفرت که درون ما هستند با بمب و ترقه و موشک و خمپاره می‌زنه بیرون بابا به امام زاده بیژن چارشنبه سوری این نیست دیسکو و کلوپ شبونه بزنید ملت برن خودشون رو اونجا خالی کنند این چرک روحشون رو که باید تو اونجاها پاک کنند اینجا به آتش و چارشنبه سوری ربطش ندن.

قبلا بهت نگفتم منو تو این بحثا نکشون گفتم یا نگفتم؟ گفتم یا نگفتم؟ بابا ول کن جان من حوصله داری اصلا مدیونی اگه پست اجتماعی سیاسی بزنی از این به بعد درباره بورکینافاسو بنویس

عارضم به حضور مجازیتون که منظورم هموووون نور تو اون قبرش بود که فکر کردین میخوام بگم تففف به اون قبرش!دقیقا همین مد نظر بود .الحق که باهوش هستید.خوشمان امد
شما کجا رو واسه کلوپ و دیسکو میپسندین ما سریعا کلنگشو بزنیم؟
چرک روح باید جااااى دیگه پاک بشه برااادر من
اون دیسکوى مد نظر شوما روح رو چرک مرد میکنه
پس منتظر پست بعدیا هم باشید بى زحمت!
خمپاره به سمت خودى خوب است ایا؟خمپاره هم خمپاره هاى قدیم.وقتى میزد دهن دشمن رو با خون یکى میکرد

سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:16

برو بگیر بخواب دخترجون من دیگه جواب پستات رو نمیدم شب خوش

صلوات

سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:19

برو بگیر بخواب دخترجون من دیگه جواب پستات رو نمیدم از اونجایی که لپات رنگ محیط میشن الان هم اگه نخوابی میشن رنگ شب پس شب خوش

جا زد
در جا زد

سجاد چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 03:29

اینم از ریندنت ایرانی اونو پاک کن نه جا زدم نه در جا دیس کانکت شد تو نگو ارسال شده اون کامنت 3:16 رو میگم پاک کن تا وبلاگت خوشگل شه شب خوشششششش

خوشحال شدیم از گفتگو با شما
نه بابا ما مثه عده اى نیستیم که مخاطبا رو سوا کنیم(عین مجریاى بعضضضى از برنامه ها)تا حرفایى رو بزنن که دوست داریم و به مزاجمون خوششششششش بیاد

serek چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 13:32

یعنی خدا وکیل سه چهار روزی خوش بودیم این ریخت حسن رو نمیدیدمااااا...دوباره کهیر های کهنه ظاهر شدن ،از دیشب لامصب مردم انقد عق زدم...خانوانده فک کردن مسموم شدم...میگم آره اخبار به اخبار مسمومیتم گل میکنه!!!
این بابا کامنت قبلیه خوبه وبلاگ من نمیاد وگرنه تا حالا سیصد تا سکته ناقص و کامل مغزی قلبی از همه رنگ ردیف کرده بوداااا

میخواى ادرستو براش بفرستم؟در محضرت فیض ببره

serek چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 17:40

نه قربانت من اهل آزادی بیان یه طرفه این جماعت نیستم...
همه ش ارزونی خود حسن و شاه که نور تو قبرش بتابه...

فرفری چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 18:43

اوه‏ ‏چه‏ ‏خبره‏!‏
بذار‏ ‏برسی‏ ‏بععععععد...‏!‏‏!‏‏!‏
رسیدن‏ ‏بخیر‏ ‏‏!‏

سلام.چه خبره؟؟

تدارکات چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 23:11

سلام
خواستم بگم اومدم.....خوندم.....قشنگ بود.....مخصوصا پست بالاییت..... سفر دانشجویی و فلنگ رو بستن هستم....

سلام تدارکات جون!حلال زاده همین الان به فکرت بودم
خعلى خوش اومدى.چه عجب یه نظرى چیزى دادى

احســــاس سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 14:35

آآآآآآآآآآآآآی گفتی ریحاااااان
چهارشنبه سوری کم مونده بود خونه روی سرمون خراب بشه...
من که احساس مسکردم وسط اتاق پذیراییمون دارن بمب میترکونن!

خدا به خیر گذروند!
ولى من اون مدل بالونا رو خعلى دوست داشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.