جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

بوى عیدى...بوى کیک...بوى شى رى نى! با اینا خستگیمو در میکنم

دیالوگ هایى که بعد از پخت هر شیرینى باهاش رو به رو میشم:

على(برادر) :اه .پیف چه بد مزس!به زور دارم میخورما (همه ى شیرینا میره تو شکم ایشون!)

مامان(نیم ساعت بعد از پخت شیرینى):دفعه ى اخرت بود شیرینى پختى.ببین آشپز خونه رو به چه روزى انداختى؟! 

مامان(بعد از خوردن شیرینى):اگر بیشتر هم میزدی پوک تر میشد...این دفعه بهتر از دفعه ى قبلى شده 

بابا:ریحان میتونى اینا رو بفروشى مثلا بیا بریم کافى شاپا ... از همین جا شروع کن .بریم وسایل بیشترى بخر و ...


همیشه نظراى کارشناسى رو مامان به عهده میگیره،تو کیک پزیا و شیرینى پزیا دنبال اینه که نکته هاى کوچیک و بزرگ کشف کنه تا مهارت کسب کنم!

بابا همه چى رو تجارى میبینه و خیلى هم بلند پروازه.

مسئولیت على از همه سخت تر و طاقت فرسا تره...مجبوووور همه ى شیرینى ها رو تنهایى بخوره!


این شیریناى خوشمزه چند تا لایک داره چنند تااااا؟!


 


لازم به ذکر است که اون تی بگ گوگولی ها بیسکوتن!






 

پ .ن : لیوان عکس بالا ، عیدی من بود به بابا  :)

پ. ن : ارزوم داشتن یه کافه خونگیه ...!

پ. ن: بقیه رو بعدن میذارم 

نظرات 6 + ارسال نظر
sim sim پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 00:32

سلام
هی من اینارو میبینم دلم آب میشه !!!!

سلام
تو این وقت شب تو نت تهنایی چ کا میکنی؟؟
هاا؟؟
برات میپزووووونم سیم سیمی

serek پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 06:11

هنوز باهات آشتی نیستمااا دختره ی سر خود...جمیل انقد چش سفید ؟ اگه واسه چاه های نفت بابات نبوداااا....
این شیرینیاتم هزار تا لایک داره ...هزارتااااا....یعنی یه دونه ریحون این هنراشم روش تازه میشه یه چیزی که تو واحد شمارش بیاد...
دخترا یاد بگیرید خوبه شوهر گیرتون میاد از ما که گذشت...پیر کرد ما رو این جمیل...

خخخ میدونى بابام چند تا چاه نفت داشت ایران افتاد توش یهو!!
شرمنده نکنفرصتش بشه درست میکنم میارم دانشگاه.
فعلا تو مرحله ى خیال پردازى هستم اخه
الحق که تو قطار چند تا رو تور کردیما....خخخخ حیف پر پر شدن

simsim پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 09:58

داشتم رد میشدم چشم خورد نن بچه ی خوبیم
دسسسسستتتتتتت درد نکنه دوست جون جونم

این حوالى عوارضى هم داره ها
تازشم پارک ممنوعه مطلقا.بعله
حالا بذا درست کنم بعد بتشکر

احســــاس شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 13:49

باز تو هنرنمایی کردی!؟
وقت شوهرت دادنت که رسیده هیچی دیگه از وقت شوهرت دادنتم خیلی وقته گذشته هاااااا!!!!
حالا از من گفتن بود!

شوهرم وقت نداره بیاد اخه.میدونى!همش سر کاره!

احســــاس شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 13:51

تو که فقط بلدی عکسشُ بذاری اینجا!
چیُ لایک کنیم آخه؟؟؟
یه دفه شد برای من درست کنی؟؟

من به همه قول دادم واسشون درست کنم شوما هم روووش
راستى زیارتت قبووووووول

ساسا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 15:30 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

وای چقدر هنرمند.... دنات کاکائویی ها فوق خوشگلن...

چشماتون خوشگل میبینه
لا قابل !قابل نداره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.