جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

فرقت را عوض کن

فرهنگ عوض کردن مثه فرق کله رو عوض کردن میمونه.

یعنى وقتى به کله ى بنده خدایى فرق وسط یا کج یا اون وریش ،میاد یعنى خودشم بکشه حتى اگه مد عوض بشه نمیتونه فرقشو عوض کنه داداش!

چون عادت کرده خودشو اون ریختى با اون فرق ببینه.بقیه هم همین جور.

به خاطر همین عادت ،حتى خواب موهاش به اون سمت حالت گرفته و تغییر دادنش وقت لازم داره.

فرهنگ عوض کردن هم مثه فرق کله رو عوض کردن میمونه.

مثلا از مردم بخواى نى نى بیارن

مثلا از مردم بخواى دست رد به سینه ى یارانه ى نقدى بزنن

مثلا بخواى کالاى ایرانى بخرن .


خیلى کار سختیه ولى شدنیه.

خود بنده بعد از خرید کردن متوجه میشم اى بابا این کالا واسه ناف بلاد کفر بوده! از جهاد اکبر و اصغرم بسى سخت تره که بخواى عادتت رو ترک کنى و به خاطر آینده ى مملکتت از بعضى دلخوشى هات چه بزرگ چه کوچیک بزنى.

یا تو جمعى از اقوام بحث نى نى دار شدن رو مطرح کنى و دیالوگ ها بشه شبیه بازیه یه مرغ دارم!

من : چند تا بچه میخواى؟

 +یدونه

من : چرا یکى؟

 +پس چند تا ؟

من: 4 تا 

 بعد راست راست،چپ چپ نگات کنن ! 

سخت است خب



پ.ن: تزریق استرس به مردم در جهت حذف یارانه هاى نقدى

روحانى مووچکریم


پ.ن:  (بى ربط با پست) بعضى وقتا باید با لحن پسر عمه زا رو به خدا بکنیم و بگیم " چقدر خوارى؟! چقدر ذلت!!! "

نظرات 4 + ارسال نظر
serek پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 13:36

ریخی من شاه رگمو میدم اگه تو سبک زندگیتو عوض کنی....
این چهارتا رو هستماااا اما یه چیزیم هست،هرکسی رو آدم نباید تشویق به زاد و ولد بیشتر بکنه بعضیا همون بهتر که مادر و پدر نشن،یکیشم به نظرم واسه اونا زیاده،همین یه دونه رو هم که با سبک اعتقادی کج و کوله شون بزرگ میکنن کلی ضربه میزن به اسلام و ایران...
مورد داشتیم طرف تا اسم بچه دوم رو آورده ما یه خروار استدلال فلسفی و علمی و پزشکی و جامعه شناختی براش آوردیم که بچه دار شدن به تعداد زیاد بده جانم بیخیال شما برو به همون فکر رنگ مو جدیدت باشو،والا.

نیتوووونم سخته.اصلا بعضى چیزا رو میبینم که اصلا تو ایران نیس دلم قیلى ویلى میره.فکر کنم تو بهشتم نباشه این چیزا اخه اونجا کى میره کیک بپزه؟؟خب میخواااام
ولى یکى از رگاتو بده چون کفش و شلوار و مانتو ایررررانى خریدم
باقى چیزا رو کنار نمیام!
اره راس میگى!منم به اونایى میگم که میتونن و مفیدن

فرفری شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 00:49

واقعا کار سختیه...
ریحان باخوندن این پست یاد یه جمله که اکثر اوقات موقع تعریف کردن از یه چیز ارزون میاد تو دهنت میوفتم!!
هنوز اونقدر بیچاره نشدیم که جنس ارزون بخریم!!!
البته درسته که خیلی از همین ایرانیا گرونم باشه...ولی ...
چه میشه کرد تو امپاسی هستیم ناجوووور!!
جنس و رنگ ولعاب و طرح تک و زیبا و خوشترکیب بودن و... اینا یه طرف. حرف رهبر یه طرف!!
من موقع خرید ضدافتاب, حرف اقاق رو گوش دادم!! ایررااانی خریددم...ایرانی..!

خیلى سخته!من همچنان به اون حرفى که میزنم اعتقاد دارم!
حالا اینا به کنار!من اصلا چیزایى رو میبینم که تو ایران نیس!دارم هدر میرممیخوام برم خارج ترک تحصیل کنم!برم مدرسه شیرینى پزى ویلتون...
بعد همه بگن ریحان رفته خارج شیرینى بپزه
ااااورین به تو و ضد افتابت

فرفری شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 01:07

تو میتوووووننییی !!!

احســــاس دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:52

منم با همه حرفات موافقم ریحان!
سخته ولی شدنیه

اوهوم!من امتحان کردم شد!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.