جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

خیلى زور زدم واسه این پست که شاید یه چیزى از توش در بیاد.به خود سانسورى مبتلا شدم

1)گلاب به روتون واسه کار کوچیکه wcهم باید تمرکز داشت بعضى موقع ها !

من الان همون تمرکزم ندارم 

یه تمرکزى مثه کارتون"تام و جرى" ،وقتى تام میخواست از یه بلندى به جاى استخر تو یه لیوان کووچیک آب بپره !




2)همه چى از این جمله شروع میشه که

"بادبادک ها خلاف جهت حرکت باد بالا میروند" 

به بعضیا هم باید گفت وقتى عالم و آدم باهات مخالفت میکنن این به معناى این نیس که راهى که انتخاب کردى حتما حقه.شاید حماقت باشه.یه کم بیشتر فکر کن.

شاید تو توو یه اتوبان دارى بر خلاف همه ماشینا رانندگى میکنى.این هم واسه خودت خطر ناکه هم بقیه.

نمیگم همرنگ جماعت شو...ولى اینم نمیگم بیرنگ با جماعت شو !

خدا خودش میگه تو کاراى خوب از هم سبقت بگیرید

دیگه نگفته که از احکام منم بزنین جلو که!



3)این روزا تو خیابون دیگه باید مواظب داداشا و شوهرا بود که هر کسى رو نگاه نکنن .

این خانومایى که میگن من آزادم هر جور خواستم بگردم و مردا جلو چشماشون رو بگیرن ،فرق بین محدودیت عضو بدن با محدودیت پوشش رو متوجه نمیشن ؟که کدوم عام تر و کدوم خاص تره؟عایا؟




نظرات 5 + ارسال نظر
پل چوبی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:45 http://poll85.blogfa.com/

نکته ی سه بسی نکته ی مهمی بود :)))



بقییشم مهمه ها!ولى توضیحاتشو بعدا تو یه پست کامل میگم

فرفری دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 17:12

سلام. دومی رو خیلی دوست دارم انجام بدم....
سومی واقعا داره اذیتم میکنه...حتی اگه شوهرمم سرشو زیر بندازه بازم اذیتم.

در مورد سومى منم موافقم
خیلى شرایط بدى تو جامعس
اصلا نمیتونن سرشونو بالا بیارن
اخه همون پایینم که نگاه کنن بازم همونه.بلکه بدتر
قبلنا بد حجابى فقط تو موى سر خلاصه میشد....

زهرا دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 18:50

میدونی چیه اون خانمی ک ظاهرشو درست میکنه میاد تو خیابون واقعا فک میکنه زیباترینه؟!!!!
زیباترین هم ک باشه شوهرش انسانه و انسان تنوع طلب
گاهی باخودم فکر میکنم چ جوری راضی میشند نگاه شوهر و پسران مردم رو بدزدند و چجوری براین باوردند که شوهران انها جزو جامعه و مردم حساب نمیشوند و زنانی مثل خودشان نگاه مردشان را نمیدزدند....

زیبایى که با کلیپس و صد من ارایشه زیبایى نیس!
اصولا هر چى خانوما زشت تر باشن کیف لوازم ارایششون سنگین تره.

serek دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 23:51

اووووه اووووه چه دل پرییییی داری ریخی!!!!
اون دومیه غیبت شد چون من میدونم منظورت کیه،
سومیه هم که دیگه چی بگم والا مرد و زن نداره لمروز یه پسره رو دیدم با شلوارکی که به نصفه ی ران پاشم نمیرسید با یه تیشرت داشت تو خیابون رژه میرفت،اول فک کردم خله! جلوتر که اومد دیدم نه بابا مدل جدیده بهله...راجع به طرحی که واسه تالستون ریختنم که درجریانی؟ اسمش خداحافظ مانتوست قراره تاریخ هماهنگ بدن واسه کشف حجاب...دولتم که دولت تدبیر و امیییییید به به چه شوووود

خاتمى هم که پاش وا شد به نمایشگاه کتاب!

هیچى بد تر از اونى که تو باغ سپه سالار دیدیم نى!!

آرزو (همه اطرافیان من) سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 19:11 http://ghezavathayam.blogsky.com

سلام دوستم
خوبی؟؟
کجایی دختر؟؟
آخه آدم انقدر کم پیدا؟؟
من میدونم چرا دلت انقدر پره همه ش واسه اینه که خیلی وقته به من سر نزدی
اعتماد بنفسم خودتی

بهه بهه سلااااام
خوبى؟؟
منم خوبم
همین دور و بر میپلکم

ممنون از اینکه سررررریع گرفتى من چمه!!اصلا نمیتونستم به زبون بیارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.