جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

بزنم یا نزنم؟میخواى بزن میخوان نززززن

به سرم زده یه وبلاگ دیگه بزنم!!یه چیزایى که به جودى اصلا ربط نداره رو باید بنویسم.

تنها چیزى که تو این دنیا نه پول میخواد نه مجوز نه شاخ و دم داره

همین وبلاگ زدنه.

زرت و زرت میزنیم.

هوم؟


ما از اون دسته از افراد هستیم که هى وزارت خونه تاسیس میکنیم بعد توش هیچ کارى نمیکنیم!بعله

نظرات 6 + ارسال نظر
پسر باروونی شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 02:09

منم یه چنتایی دارم !!


+عذر میخوام

یه وبلاگ نسبتا قدیمی...

"غارنشین"

از نویسندش
شادی خانم خبری دارید ؟

وبلاگ جدید ؟

پس همه چند هویتى هستن!

تو لینک یکى از وبلاگایى که بهش سر میزدم اسمشو دیده بودم ولى اون وبلاگم خودشو جمع کرده و رفته!!!

احســـــــــاس شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:20

سلااااااااااااااااااااااااام بر ریحانه ی بهشتیِ خودم

سلااااااااام
خووبى؟؟چقدر نت نیستى نت خلوته هااا

پسر باروونی شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 22:54 http://badadat.persianblog.ir/

ممنونم خانم...

وبلاگتونو دوس دارم....

ممنون

فرفری یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 08:21

سلام.خوفی؟
اونوقت چرا؟
مثالت توحلقم!!!

اا تفى شد!الانم تو حلقته هنوز!

حالا دیگهچرا نداره.
سلام خوبى خوبم

serek یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 23:47

فوت قایم تو سماور بکنم یا نکنم ؟؟؟ میخوای بکن میخوای نکن
چایی از بحر شما دم بکنم یا نکنم ؟؟؟ میخوای بکن میخوای نکن...
با زیر صدای جیگر...
تاکل پستت رو بخونم این آهنگشونو هی تو مغزم تکرار میکردم
حالا توم میخوای بزن میخوای نزن...


اخه خودمم عین تو تااخرش هى اهنگشو تو مغزم میخوندم!

اصلا پست به کناار
خود عنوان یه پست کامله!

مسئول تدارکات جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 12:00

سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چرا نیستی کچل؟؟؟؟
به نظر من نزن.....هرچی میخای تو همین بنویس دور هم باشیم دیگه

سلام !
خوفم فعلا
هستم ولى خستم
اخه تقریبا نصف حرفام تو گلوم متورم شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.