جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

گوش تا گوش

بچه که بودیم وقتى میخواستیم شکلک میمون در بیاریم گوشامون رو از روسرى و مقنعه میذاشتیم بیرون...!


الان منظور بقیه هم که تو خیابون میبینیم همینه؟!


امروز یکیو دیدم دو تاااا گوش داشت

خوش به حالش

نظرات 6 + ارسال نظر
فرفری چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:37

پسر باروونی چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:13 http://badadat.blogfa.com/

من گوش دارم
تو نداری...

خدا همه رو با گوش خلق کرده تا جایى که من میدونم
پز دادن نداره!

مونا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:14 http://www.monanevesht.persianblog.ir

سلام. با مزه بود

سلامحقیقت بود

احســـاس پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 08:09

اینا منظور خاصی ندارن...بیشتر میخوان بگن که گوش شما گوش نیست...گوش ما گوشه...اصلا خر گووووووشه!!!!
بعلــــــه!

منم گووش میخواااااام

چرااا چرااا چراااا؟چرااا چرااا چراا(با لحن جیگر بخون)

من جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 18:31

سلام ریحانه جونم
یه بار یه دختر بی حجاب دلش ازین حرف شکسته بود....بهم گفت من از آدمای مذهبی بدم میاد اما یه دختر چادری روم تاثیر مثبت گذاشت...اما خیلی زود تاثیر مثبتش رو پاک کرد...چون با گفتن یه همچین جمله ای من که اون دختر چادری رو خیلی بالا می دیدم بهم فهموند که این آدم با وجود این همه خوبی واحترام گذاشتنش به عقاید دیگران...بعضی آدما رو در حد یک حیوون میاره پایین

با این که روان شناسانه رفتار کردنو دوس دارم ولى من جونم موضع ما همیشه تو این مسائل شده موضع منفعل ،موضع دفاع.
تو هر چى بشینى دو قدم دو قدم پیش میرن جلو
راستى سلام
خوب رفتار کردن رو باهات موافقم ولى از یه جایى به بعد میشه کولى دادن.
یه کار اشتباه رو تشبیه کردن به کار حیوونى با خود ادم رو شبیه کردن فرق داره

هانیه شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 12:47 http://yase-banafsh.mihanblog.com

جدا از فرهنگ

جدا از دین

جدا از مد

واقعا بی ریخت میشن!!!!

واااااااقعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.