جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

نفس جودى ابوت مشک فشان خواهد شد...وبلاگ پیر دگر باره به راه خواهد شد

اصحاب کهف کمتر از من غیبت داشتن...والا!

احساس میکنم جوهر قلمم مثه بعععضى دریاچه ها و مثه بعععضى رودخونه ها و مثه آب پشت سد ها و مثه غنى سازى ها و ...خشکیده!

با این حال حس میکنم دارم بر میگردم به نوشتن تا شاید رستگار شوید:-)



نظرات 3 + ارسال نظر
serek پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 15:59

جونت بالا بیاد انقد اینجا متروک شده از لینکام پاکیدمش...
دس بجنبون دوباره به حیاط نویسندگی برگرد !

در حال لودینگ بودم خب!!

serek شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 23:04

این لودینگ نیس هنگه خالصه...
خو حالا بنویس دیگه!!!!

نمیاد خووو

احســـاس یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 10:03

سلاااااااااااااااااااااام!
به به!!!!!!!!!!
آفتاب از کدوم طرف دراومده که ستاره سهیل رویت شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ریحااااااااااااااااان همینجوری با نا امیدی اومدم وبلاگت با خودم گفتم میدونم چیزی پست نذاشته ولی برای دل خودم میرم تجدید خاطره بشه...اصلا انگار به دلم افتاده بود که بیام با این صحنه مواجه بشم...
حالا که من دل و دماغ اینجارو ندارم تو فیلت یاد هندستون کرده!!!
ولی به خاطر توام که شده میام سر میزنم...
خیلی خوشحلم کردی که اومدی دوباره...

واااااى دوووست گلم
چطووورى؟؟؟بى معرفت
دلم ی ذره شده واسه اب هویج و اب طالبى و معجون و اینا!!اخ اخ نه واسه تو دلم یه ذررره شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.