جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

پارسال این موقع ها...

پارسال این موقع ها درگیر مسائل مهم و عجیبى تو زندگیم بودم

مسائلى که وقتى الان ازش فاصله گرفتم برام طبیعى شده و گاهى یادم میره خدا رو به خاطر وجودش تو زندگیم شکر کنم

یه کلام ختم کلام

خدایا شکرت

نظرات 13 + ارسال نظر
serek چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 ساعت 01:18

عاره خوش به حالت که فاصله گرفتی قدرشو بدون ...
خوشحالم که توی روزای خوش زندگیت هستی
قربونت تا خوشی دم دستته جای ماهم یکم خوشی کن بی زحمت

میرسى به زودى.نظر من رو ابانه...!هوم؟مطمئنم

احســـاس پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 14:32

خدایا شکرت

شما یه وقت تلفن خونتو برنداریا؟!

serek شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 00:44

ببخشیداااا ولی نظرت غلط کرده
فک کن که تا آبان این همه بدبختی جمع و جور بشه...
نه جونم اندازه یه نیروگاه هسته ای سفید کننده میخواد و عمر نوح ،پاک کردن این همه بدبختی...بعله

احســـاس یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 12:34

!!!!!!!!!
من ؟!؟!؟!؟!
ریحان باور کن من همه زنگارو جواب میدم شاید خونه نبودم!
البته خط تلفنمونم خرابه یه مقدار...بعضی وقتا بعضیا بهم میگن فلان موقع زنگ زدیم نبودی خونه...بعد میبینم خونه بودم ولی خط تلفنمون مشکل داره....چون چند بار برامون مشکل درست کرده
گوشیمم کلا خاموشه کاری باهاش ندارم
با خط خودت زنگ میزنی یا خط ثابت خونتون؟

ا؟با خونه زنگ زدم ولى کسى بر نداشت
حالا باز میزنگم

احســـاس دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:58

ریحان بگو چه موقع هایی خونه ای که خودم زنگ بزنم
من سرم خلوت تر از توئه راحت تر میتونم بزنگم
من چون از فری شنیدم بدجور مشغولی و فشرده کلاس برداشتی میترسم زنگ بزنم بد موقع باشه
تو فقط بگو چه وقتایی خونه ای و وقتت خالیه که من تکلیفمو بدونم

خخخخ خودمم نمیدونم!وقتایى که وقتم خالیه بیرونم بدبختى!!

احســـاس دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 14:00

راستی دختره ی فلان فلان!
توچرا اصلا وبلاگ من نمیای!؟؟!؟!!؟؟!!؟

تو مگه مینووویسى دختر ى بهمان بهمان؟؟

احســـاس سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 15:32

واقعا که خسته نباشی دوست عزیز!
من که آدرس وبلاگمو بهت داده بودم!!!!!!!
به فری ام گفتم توی وایبر بهت داده بود!!!!!
تو از وقتی شوهر کردی از دست رفتی ریحان!

اوووومدم خوندم اما طبق معمول پیااامم نمیرسه
واااى مبارک باااشه ایشاالله بیایم عروسى دختر گلت واااى من خاله شدم

serek سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 21:26

احساس جونی خوبی؟من دوس داشتم وبلاگت بیام آدرس نداشتم!

خوبه:-)

احســـاس چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 14:52

عه!!!!....احتمالا به خاطر اینه که آدرس وبلاگتو میزاری!
به خاطر همین شاید نمیرسه پیامات!
سلامت باشی ایشالله قسمت خودتم بشه ببینی چقدر لذتبخشه...اوووووووو تو دعا کن خودش بیاد ،عروسیش پیشکش!

نه بابا ادرس نمیذارم !!با گوشیم میام شاید نمیشه
باز خوبه این راه ارتباطى هستا
راستى دارم میرم مشهد!

مامان کوچولوو منو خعلى دعا کنا

احســـاس چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 14:59

سلام سرک خانوم گل.ممنون عزیزم الحمدلله خوبم
تو خوبی؟...نیگا به اینکه ازت خبری نمیگیرم نکن...انقدر به یادتم که حد نداره...همش عکسای اون دور همی چهار نفره رو نیگا میکنم دلتنگ هر سه تاتون میشم...هم ریحان و هم فری رو خیلی وقته ندیدم....توام که دیگه جای خود داری....خیلی دوس دارم یه برنامه بزاریم بیام ببینمتون
آدرس وبلاگمم از ریحان بگیر منم آدرس وبلاگتو ندارم که بیام بهت سر بزنم...

احســـاس پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:00

عه به سلامتی!
التماس دعا دارم ریحان خیییییییییییلی زیاد
سلام منو به آقا برسون بگو حاجتمو بده
چشم من که همیشه دعاگو هستم
فعلا شما داری میری جاهای خوب خوب باید مارو دعا کنی

سلامت باشى
خیلى یادت کردم دوست

احســـاس یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 16:28

دمِ شما گرم رفیق

serek دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 20:02

عاقا فرشید دیر به دیر پست میذاری حال نمیکنم باهات
وبلاگت واسه آپ شدن جون میکنه

وقتتتت ندااااارم بو خداااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.