جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

مسابقه ى محله

مثلا توى مسابقات وزنه برداى،هم وزن ها توى یک دسته قرار میگیرند.یا مثلا مسابقه کتک کارى یا همان کاراته،یا خیلى مسابقات دیگر .

چرا؟چون یک بشر نیم وجبى اگر مشتى حواله ى رقیب 2مترى خود کند به جاى اصابت به صورت ،به جاى دیگرى میخورد!

اما توى این مسابقه غیر هم وزن ها چه از نوع وزن چه قد چه سن چه تجربه چه نوع قلم همه و همه قرار است با هم در یک رینگ دست و پنجه نرم کنند.

من هم که از همه کم وزن تر،کم سن تر،کم قد تر!کم تجربه تر و با قلمى تازه نوشکفته ،با بادى در کله در مسابقه داستان نویسى شرکت کردم.داستانى که بسته به نوع نگاه شرکت کننده ها پایان متفاوتى خواهد داشت...



بخوانیدمان.

http://www.jafarynejad.blogsky.com/

نظرات 7 + ارسال نظر
باران پاییزی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 11:16 http://baranpaiezi.blogsky.com

درود بر جسارتت جودی عزیز

اعتماد به نفسم بالاست!!!!

serek یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 11:58

فرشید داستان تو که خیلی عقبه؟
ولی واسه بارای اول عالیه امیدوارم کردی ....آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاورین

آره! تقریبا یکی مونده به آخر!
قرارِ اعتماد به نفسم رو ببرم تعمیرگاه!
اینجا که کسى نمیدونه تو چرا به من میگى فرشید که!!! هى واى من

خواهرشوهر یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:45 http://harfayekhaharshohari.blogfa.com

به به
داستانم که مینویسی
به قول برو بچز
اورییییییییییین

ولی کاشکی نمینوشتم! خخخ

همون که نوشتی خیلی عالیه ریحان
باورت نمیشه کل 5شنبه و جمعه سعی کردم فکرم رو متمرکز کنم روی نوشتن انتهای اون داستان اما دریغ از یک خط دریغ از یه ذره ایده
اینه که دیروز وقتی دیدم مهلت مسابقه رو تمدید کردند کلی عصبانی شدم و به خودم بد و بیراه گفتم که قبلا یه تنه یه نشریه دانشجویی رو از سیاسیش بگیر تا ورزشی و طنز و داستانش رو می نوشتم و حالا حتی نمی تونم ادامه یه داستانی که تقریبا معلومه تهش چی میشه رو بنویسم
همون که نوشتی یعنی از خیلی ها مثل من که دو خط هم نتونستند بنویسند جلوتری دوست جونم

ممنوووووووون دوست گلى.
دوباره اعتماد به نفسم بازسازى شد

پل چوبی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 18:50 http://www.poll85.blogfa.com

سلام
آفرین.چه خوب
اتفاقا خیلی هم خوب مینویس جودی جون

سلام.
ممنون.ولى تو داستان کم اوردم مخصوصا با دیدن داستان بچه ها

فرفرى یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 20:04

به به!سلام ودرود به سرک عزیز!خوش اومدی دوست من!‏

سلام دوست جان...چرا نیامدی پیشم...من تو رو لینک کردم...خوشحال میشم بیای و منو لینکت کنی

سلام.
چشم گلى

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.