جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

پسر دختر داییم خیلى جدى گفت


بابا هادى (بابا بزرگش ! یا در واقع دایى من)و بابا مهدى خووووب خرن!



بچه منظورش این بوده که جنس خوب میخرنツツツ

نظرات 4 + ارسال نظر
serek سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 21:46

منظورش تو حلقم

پسر دختر دایى ماس دیگه!

احســـاس چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 13:56

دم خودشو منظورش گرم!

خدا خیرت بده سر میزنى.
نى نى من چطوره؟چه اسم نازى واسش انتخاب کردى

احســـاس چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 22:13

سلامت باشی.
توی دنیای واقعی که نمیتونیم همو گیر بیاریم حداقل میام اینجا دو کلوم حرف بزنیم
دلم پوسید از بس ندیدمتون
نی نی ام خوبه سلام میرسونه
ممنون خودم و اقامونم عاشق اسمشیم

عاره والا
بازم یه اب باریکس برامون

سلااامت باشه بهش بگو خاله چشم انتظارشه

serek یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 10:21

الووووو...
باز این رفت مرد
الفاااااتحه لجودی الآبوت...بسم الله رحمن رحیم ....

امتحااااان داااریما
دارم سکته میکنم بابا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.