جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

بیشتر بدانید !

مراحل تحقیقات بعد از خواستگارى:

پرس و جو از دوستان و اقوام و فک و فامیل و همکار و هم دانشگاهى و هم کلاسى و در و همسایه و هفت پشت غریبه را بگذار لب کوزه آبش را بخور!


پرس و جو از گوگل تنها و مطمئن ترین راه تحقیقات توى این دوره زمونه است! گوگل اعلام کرده "من چیزهایى را درباره ى شما میدانم که خود نمیدانید."  

مواظب کلیک هایمان باشیم.گوگل ،حتى ساعت وبگردیمان را از بر است چه برسد به سایت هاى مورد علاقمان ....!!

نظرات 6 + ارسال نظر
چپ دست یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 00:52 http://ticktock.blogsky.com/

به نظر من که گوگل رسماً داره ازمون جاسوسی میکه والا

صد در صد!

serek یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 09:05 http://shakh-ravan.blogsky.com

چه خطانکه!!!!
داشتم متنتو میخوندم یه آهنگ پلیسی تو سرم پیچیده بود
آدم مور مورش میشه ...به خودت بگه که با چشم باز پای لب تاب میخوابی؟!!

تازه خفن ترم هست!دیگه نخواستم از نت ساقطت کنم!!!
نه دیگه!اعتیادم داره برطرف میشه

باران پاییزی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 11:30 http://baranpaiezi.blogsky.com

بیگ لایک

تا نرفتم از گوگل بپرسم خودت بووگوو کجاها رفتى!

serek یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 14:23

نه برطرف نشده به نظرم شکلش عوض شده ،چون با گوشی هستی حسش نمیکنی،بهله

من دارم کااااار میکنم.به من چى کا دااارى هاااا!؟! من کاااارم

فرفری یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 20:48

الان اینی که گفتی رو تازه کشفیدی؟؟
یا از اطلاعات اضافه شدت تو مشهده؟؟

اطلاعات اضافه شده!

فرفری یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 21:02

تبریک بابت این اطلاعات سایبری نوظهورت!
روایت داریم لینکایی که میخوای در اینده بری هم،گوگل میتونه پیشگویی کنه!!!!

بقیشم رو میکنم برات!!اتفاقا این که گفتى درسته علاوه بو این که
گوگل اعلام کرده تا چند سال دیگه سیستم "سرچ بى سرچ"رو راه اندازى میکنه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.