جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

خود کفایى بادمجان بم

یک عالمه زور زده بودم توى این چند وقت به قدرى که زور دونى ام آسیب دید! ولى نشد که نشد .

قضیه این است که جنس مؤنث به طور کلى کرم دارد مقدارى از وزن خود را مانند سنش همیشه پایین بیاورد.اصولا سن و سال و وزن هر چى کمتر باشد اعتماد به نفس بیشتر است .من نیز مستثنا نبوده و نیستم.

بر آن شدم تا سه کیلو از وزن ناقابلم(!) را مانند انرژى هسته اى اکسید کنم .

بعدش هم تعهد بدهم وزنم ثابت روى پنجاه بماند وگرنه تحریم هاى شکمى و غذایى کاهش که نمیابد هیچ،افزایش هم پیدا میکند .علاوه بر این تعهد دادم وعده ى شام را متوقف کنم،براى من که شعارم در زندگى این است که "هیچ لذتى بالاتر از خوردن نیست"قبول کنید بسیار سخت است همچین تعهداتى!

سرتان را درد نیاورم .اهل رژیم مژیم و ورزش پروش نیستم براى همین اینگونه تعهدات بیشتر جنبه ى شوخى دارد و دیگر هیچ .

ولى یه راهى پیدا کرده ام  تووپ!

فکر کردن ...بله فکر کردن و سبک سنگین کردن مسائل مهم زندگى ام سبب شد در عرض 1روز ،1کیلو کم کنم !

البته عوارضى هم دارد آن هم این است که چون به مخ خیلى فشار میاید ،زیر چشم گود رفته و به رنگ بادمجانى متمایل میشود  !

نظرات 9 + ارسال نظر
احســــاس شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 22:05

نکننننننننننننننننننننننن دختر دیووووووووووووووووونه
تو کجات چاقه آخه!!!!!
مریضی مگه با خودت اینجوری میکنی!!!!!!

من فقط فکر داشتم میکردم!!یهو کم شد از وزنم!
سرررریع برش میگردونم

فرفری یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:01

ههه!!
یکی مثه تو داره زور میزنه لاغر کنه خودشو، یکی مثه من داره زور میزنه چاق شه!!!
خدایا، پس عدالتت کجا رفته؟؟؟؟؟
نکن دیوونه.تو خوبی!وزن تو، آرزوی منه!

زیاد زووور نزنا!چشمات ضعیف میشه
وزن شما ارزوى ماست

serek یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 00:15

اضافه ی اتباعی ورزش میشه پرزش نه پروش نخبه جان
مساله ی دخترای امروزی مساله ی نون باگت و از این حرفاست
گرفتی که چی گفتم فرزند؟!؟
ایناییم که میگن چاق نیستی بهت روحیه میدن
من حقیقتو میگم شوما چاااااقی فرزند چاااااق...بهله

گاهى یک نخبه هم میتواند اشتباه کند!
میگم به نظرت چى بخورم لاغر شم؟؟
تو رو دارم دشمن میخوام چى کار!!

serek یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 14:11

آره خدایی منو داری همه چی داری دشمنم روش دیگه آدم گل و با خارش باید بخواد نخبه جان...
هیچی همین حرصایی که میخوری کافیه منم این چند روزه کلی کم کردم در جریانی که !!!! هیچیمون به آدمیزاد نرفته حتی وزن کم کردنه

خار جون
حرص میل دارى بدم خدمتتون؟تعارف نکنیا زیااااده

احســــاس یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 14:21

فرفری کجای کاری یکی مثل منم نشسته مثل بچه آدم و هیچ زوری نمیزنه!فری جان وزن این دیوووووونه آرزوی منم هست متاسفانه!!!

شما لطف دارینا!!مخصوصا که محبتتون حاوى عناصر ناسزا هم هست

باران پاییزی دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:09 http://baranpaiezi.blogsky.com

الان توی یک روز کلی به روحت و عمرت آسیب زدی که ...

نه نگراان نباش!یه شیرینى درست کردم سررریع برگشتم به حالت اول!

احســــاس دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:07

آدم توی عالک رفاقت فحش نده اصلا بهش خوش نمیگذره!
خب حالا که فهمیدی برای بعد از این خودتو آماده کن!

من امادم!!

احســــاس سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 17:05

خعلی خب پس بچه های پشت صحنه ام همه آماده باشن...
ضبط میکنیم...دوربین.......صدا.........حرکت.

دختر گندمگون سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 18:15 http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

بابا بیخیال.50کیلو که خیلی عالیه.نکن دختر اینکارارو با خودت.حالا خودمونیم به چی فکر کردی که 1روزه 1کیلو کم کردی? بگو تا ما هم به همون فکر کنیم لاغر بشیم.

به پسر افتاب مهتاب شبتاب درخت ندیده!!
از شوما گذشته اخه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.