جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

مردان بى نت براى زنان بى نت و زنان بى نت براى مردان بى نت هستند.

یک زمانى خعلى دوست داشتم آقاى شوهر بنده یک عدد آدمى باشد که سر از اینترنت و اونترنت درآورد و تازش هم وبلاگ داشته باشد که روزى اونقدر آدم بهش سر بزند و پایه باشد که بعدن ها هم وبلاگ بزنیم زرت و زرت بگوییم چیکار کردیم و کجا رفتیم و کدووم بستنى رو خوردیم و چقدر از کنار هم بودن شنگولیم و هى خدا رو شکر کنیم و دل بقیه رو آب!!

وسط هاى خاطراتمون هم متن هاى عشقولانه ول دهیم و عکس هاى خفن بذاریم...!!!

اما الان نه! دیده شده است وبلاگ نویسانى که مرد گنده (خرس گنده)بودند که براى همسرشون اسم مستعار گذاشتن و هى از سوراخ سنبه هاى زندگى متاهلیشون براى مخاطب هاشون(که هممشون از دم مونث بودن)صحبت میکنند و مثلا مشورت میخواستن .اندازه یک شبکه ى اجتماعى مخاطب دارند !

الان دلم میخواهد اقاى شوهر نداند اینترنت چیست و به چه دردى میخورد دقیقا

نظرات 9 + ارسال نظر
مسئول تدارکات یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 22:15

بعله...خوبه ندونه اینترنت چیه
راستی من از جنوب کرمان برگشتم....از پیش بچه هام
دخترای دبیرستانی تهران رو دیدید؟ یه چی بهشون بگی پاچت میگیرن؟ عوضش این بچه ها مهر ومحبت ازشون می چکیدشرمندم کردن حسابی..... اردو تا فردا ادامه داره اما 8 فروردین مامانم اینا اومدن دنبالم...
چه حالیه اردو جهادی بچه ها... یه حال معنوی عجیبیه....برید اگه تونستید...حال معنویش چند برابر حال و هوای جنوبه خود شهدا میان بهت سر میزنن انگار

به به به سلامتى!
خووش اومدى.خوب شد رفتى وگرنه اون قیافه ى تو رو من یکى دیگه نمیتونستم ببینم.
قبول باشه
خدا رو شکر

serek دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:04

ااااا بلاخره رفتی مریمی؟ پس فقط میخواستی سفر ما رو کوفت کنی با اون ریختت؟ یعنی من اگه گیرت نیارماااا...
بهله منم دوس ندارم کسی شوهرمو لایک کنه ،آقا همون طور که دختر باس آفتاب مهتاب ندید باشه پسرم باس لایک ندیده باشه ،این یکی از معیارای منه،تازه به مامانشم گفتم...

serek دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:08

البت یه چیزی هم هستا ما که همش داریم این تو ول میچرخیم خعلی خوش اشتها تشریف داریم پسر ساده دل هم میخوایم درس مثل اون دسته از پسرای چش دریده ای که شونصد تا دوس دختر داشتن ولی دختر میخوان یه دونه زیر ابروش کم نشده باشه + جواب سلام نامحرم غیر ممیزم نداده باشه...
حالا باز من یه چیزی تو دیگه اشتهات خعلی زیادهههههههه...

مممن؟؟به من چى کار دارى هااا؟؟
من تو روى بابامم سلام نمیکنم از شررررم و حیا
تو که باباتو میزنى چى؟؟هاا

مسئول تدارکات دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 13:52

الانم خیلی مطمئن نباش که بتونی قیافم ببینی....

چرا؟باز رفتى هوایى شدى؟؟
یا ابر فرررض چى بکشه اون عاطفه

فرفری سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 01:08

خخخخ!!

serek سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 12:02

کی گفته من پدری رو میزنم هاااااا؟ من ببینم اینایی رو که ازاین شایعه ها میسازن!
من تو رو که تو دانشگاه میبینم! آفتاب مهتاب ندیده ای نشونت بدم...
کطافط!
یکی این مریمو جمع کنه ای بابا چه گیری کردیم ما !!! من گفتم اگه این مریم بیاد من نمیام...باراک بمیره واسه عاطفه...

والا خودت گفتى و سیم سیمم تایید کرد!!
ما افتاب همه جاى ایرانو دیدیم خخخ!!

بابا بزرگ عاطفه فوت کرده

serek چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 13:59

آره خدا رحمتش کنه...خعلیییییی ناراحت شدم

فرفری شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 02:35

جریانو که نفهمیدم!
فقط اومدم بابت عرض تسلیت ...
خدابیامرزدشون عاطفه جون

این عاطفه اون عاطفه نیس!!
حضورتان سبز

احســــاس شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:59

ای بابا اینا خرن!....همه که مثل اینجور آدما خر نیستن!

شما که ازت گذشت .ولى من خر نمخواااام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.