جودی آبوت با موهای مشکی
جودی آبوت با موهای مشکی

جودی آبوت با موهای مشکی

به ریششان نخندید،به ریشتان میخندند.

هر سال ما نشستیم عده اى را که سبزه گره میزدند مسخره کردیم و حین ارتکاب جرم ازشان عکس  انداختیم تا سال بعد بهشان نشان دهیم و هى به ریششان بخندیم که کو آن شوهرتان که سبزه اش را گره میزدید ؟؟آن هم گره ى کور !

حالا همان ها به ریش ما میخندند!!

سیزده به در را جدى بگیرید .


یک نوشته اى  یک جایى یک وقتى خواندم که گفته بود هر گاه کسى را مسخره کردید یا قضاوت کردید از دنیا نمیروید مگر آنکه در همان موقعیت قرار بگیرید...

از روایت کننده ى این حدیث خواستار پیگیرى هستم!!والا منم مسخره کردمشووناااا  :-))


پ.ن:پایتختم تموم شد،خعلى قشنگ تمومید

بابا پنجعلى گفت: "لا اله الى الله"


پ.ن:کسى تو اینستاگرام نیس ؟!

بگه بریم بهش بخندیم .حوصلم سر رفت

پیج ارسطو هم رفتم :-)



نظرات 2 + ارسال نظر
فرفری شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 02:40

تو مواردی دیده شده تاثیر داشته این موضوع!! ولی واسه خودم اتفاقا یه پارسالو گره نزدم!!!!

طبق سنت پیش نمیرى دیگه

احســــاس شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 11:04

اه اه انقدر از این حالت بعد از سیزده بدر بدم میاد!
هم سریالا تموم میشه هم یه حس بدی آدمو میگیره!
انگار سال جدید همین سیزده روزه فقط حالا مثلا داره تموم میشه!مام قراره بریم بمیریم!

اخ اخ اخ اخ اخ!احساس کمبود میکنم.مخصوصا به خاطر پایتخت و فامیل دور!!خلأ روانى دارم الان
اون 13روز لاقل منتظر شروع شدن چیزى بودیم!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.